Joomla Extensions

Dodavatel zařízení pro gastronomii a prádelny...

(+420) 604 520 579 (+420) 603 491 169  Instagram Facebook

Kategorie produktů

Odběr novinek

captcha 

Reference

ORANGE VISION PLUS

Projekt PITHQS

Projekt PITHQS skrývá název, který se skládá z prvních písmen slov Promos In Ten High Quality Steps. V češtině tedy název zní "Promos v deseti vysoce kvalitních krocích".

První otázka, která návštěvníka napadne "Co to vůbec je?". Na tuto otázku je velice jednoduchá odpověď. Tento projekt ukáže návštěvníkům, jak přesně krok po kroku funguje systém v naší firmě. V deseti po sobě následujících krocích, je popsáno co se děje, a jak to přesně vypadá. Tento projekt vznikl proto, že je na trhu mnoho firem, které se zabývají gastronomickým zařízením a lidé mnohdy právě z tohoto důvodu nemohou rozeznat kvalitu od kvantity. V dnešní době, kdy poptávka koncových zákazníků po kvalitě závratně roste, je důležité, aby byly gastronomické provozovny na tuto skutečnost připraveny. Dle nás není vhodné kupovat nejlevnější, mnohdy nekvalitní zboží. Nekvalitní zařízení provozovny se vždy projeví na výsledném produktu a negativní zkušenost odradí návštěvníky, nemluvě o často velice nákladném servise.

Díky tomuto projektu uvidíte, jak funguje systém u nás, a již nebudete nuceni neustále hledat a vybírat, kterou firmu či obchod zvolit. Jsme totiž schopni Vám se vším zdarma poradit. V případě, že nebudeme schopni Vám vyhovět, doporučíme Vám nejvhodnější řešení.

 

1. Dotaz

Vše u nás začíná právě kontaktem. Je jedno, jestli napíšete, zavoláte, využijete e-mail či osobní návštěvu. Vždy si Vás vyslechneme a pokusíme se vymyslet co by pro Vás bylo nejlepší. Někdy je dotaz natolik komplikovaný, že nemůže být okamžitě zodpovězen a je potřeba využít i zahraniční partnery, proto si kontakt zapíšeme, informace zjistíme a obratem informujeme aktuální skutečnosti. Dotaz je nejlepší a nejrychlejší způsob pro řešení jakéhokoliv problému. Určitě znáte známé pořekadlo "Kdo se moc ptá, moc se dozví" v tomto případě však platí opak "Kdo se neptá, nic se nedozví".

Kontakt

 

 

 

 

 

 

 

2. Odborná rada

U nás systém nefunguje jako v ostatních firmách. U nás neuslyšíte hned jako druhou větu po pozdravu, zda chcete zboží objednat a zda je to závazná objednávka. Pro příklad si uvedeme následující situaci. Potřebujete nový konvektomat, ale nevíte si rady, zavoláte k nám a naši odborníci se začnou ptát na okolnosti, které s pořízením konvektomatu souvisí. Může se například jednat o odpad, přívod plynu či elektřiny, voda, velikost prostoru, množství jídel apod. Díky těmto informacím jsme Vám schopni poradit, jaký konvektomat bude právě pro Vaše potřeby ten nejlepší. Rady rozdáváme s úsměvem, rádi a ZDARMA! Stačí nás tedy pouze kontaktovat a problém s námi probrat.

InternetInternet 2

3. Poptávka

Další krok, který většinou po odborné radě následuje je poptávka. Zákazník si vyposlechne všechny užitečné informace a na základě svých možností a pocitů si buď nechá poradit vhodný produkt nebo rovnou zavolá, že má produkt vybraný a zajímá se o cenu. Poptávat nás může téměř kdokoliv, ať už stavební firma pro spoluúčast na nějaké zakázce nebo soukromník, který chce například inovovat kuchyňské zázemí ve svém podniku. Poptávka je nezávazná a zcela ZDARMA! Naši pracovníci Vámi či námi vybrané zboží nacení a obratem Vás budou informovat o možnostech, které nabízíme. Služeb nabízíme poměrně hodně viz. kategorie Nabídka služeb

Kontakt 2

 

 

 

 

4. Nabídka

V případě, že se návštěvník, který již zjistil potřebné informace a poradil se s odborníky, rozhodne stát našim zákazníkem, není nic jednoduššího než kontaktovat naše obchodní oddělení a sdělit nám co potřebujete. Jestliže máte vybráno, nacenění Vámi vybraného produktu trvá maximálně několik hodin. V případě rozsáhlejšího seznamu zařízení, reagujeme obvykle do 24 hodin. Pokud zákazník na nacenění spěchá, je možné cenovou nabídku doručit osobně. Obvykle však cenové nabídky zasíláme prostřednictvím e-mailu a zákazníka informujeme o expedici.

dddddadad

 5. Objednávka

Dalším krokem je objednávka. Objednávka přichází na řadu v momentě, kdy zákazník odsouhlasí cenovou nabídku a písemně (stačí e-mailem) potvrdí objednání zboží. Toto potvrzení je již závazné. U nás tato objednávka dostane své pořadové číslo a stane se zakázkou. Ihned po přidělení pořadového čísla se zakázka z obchodního oddělení přesune na oddělení logistické a začne se pracovat na její realizaci. Když nastane jakákoliv změna stavu zakázky je zákazník okamžitě informován. 

objednávkaaa

6. Projekt/Vizualizace

Mnoho stálých zákazníků se časem rozhodne pro inovaci svého gastronomického provozu, pro tyto zákazníky bezplatně nabízíme službu vizualizace. V případě, že chce vizualizaci zpracovat zákazník nový, je tato služba zpoplatněna. Cena této služby v naší firmě je však nesrovnatelně nižší než v jiných firmách, a to i v těch, které se na vizualizace nespecializují. V případě, že bychom měli porovnat cenu a kvalitu našich vizualizací, dovolujeme si říci, že jsme na nejvyšších příčkách ohledně kvality a to za nejnižší cenu. Všechny vizualizace jsou tvořeny na základě námi vytvořeného projektu.

30849149 10215769060929824 1397127443 o30923288 10215768798763270 2078750621 o

7. Dodávka

Po všech předchozích krocích je na řadě samotná dodávka. Záleží na množství zboží. V případě, že je zakázka velice malého rozsahu zasíláme zboží poštou. Pokud je dodávka středního rozsahu, jsme schopni zboží či zařízení doručit svépomocí. V případě, že je zakázka rozsahu většího využíváme profesionálních přepravních společností, u kterých máme záruku, že zboží bude doručeno nepoškozené a ve 100% kvalitě.

Výsledek obrázku pro poštaautooVýsledek obrázku pro dachser

8. Montáž/Servis

Mezi naši nejvíce konkurenceschopnou službu patří servis. Servisní technici jsou precizně školení a průběžně vzděláváni. Zázemí techniků je široké a vybavení na úrovni nejnovějších dostupných technologií. Z chování techniků můžete vypozorovat, že jejich práce je zároveň jejich koníčkem. Problémy řeší s nadsázkou a v rychlosti. V případě, že se stane, že technik nemá vhodný náhradní díl, okamžitě zaimprovizuje a navrhne Vám vhodné řešení! Mnoho zákazníků se obává vysoké ceny za cestové. Obavy mohou jít stranou, pracovní cesty jsou koncipovány tak, aby se cena za dopravu minimalizovala. Taktéž ceny servisu jsou adekvátní odvedené práci. Montáž je většinou součástí cenové nabídky, takže zákazník vždy ví, kolik ho montáž bude stát. 

12998410 548593891990272 8162793189304664607 o12971036 548593801990281 5684423818257487856 o

9. Zaučení

Součástí každé dodávky zařízení je dokonalé a profesionální zaučení obsluhujícího personálu. Perfektně proškolený personál tak správně užívá zařízení a podporuje tím jeho dlouhotrvající životnost. Školení se nemusí týkat pouze zařízení, lze školit také ohledně hygieny a bezpečnosti. Může se stát, že se personál v nějakém gastronomickém zařízení obmění a je třeba zaškolit personál nový. V tomto případě nabízíme možnost zaučení a zaškolení objednat. Školitelé jsou profesionálové ve svém oboru a perfektně znají každou část zařízení. Jsou otevřeni jakýmkoliv dotazům a připomínkám. Ochotně tak zaštiťují přidanou hodnotu naší značky.

13416751 570788573104137 5304033913855309119 o

10. Dlouhodobá spolupráce a podpora servisem

Posledním krokem, který je pro nás ze všech nejdůležitější je dlouhodobá spolupráce. Přejeme si, aby byl zákazník maximálně spokojený a zůstal nám věrný i do budoucnosti. Každému přání se snažíme co nejrychleji vyhovět a naplnit jeho očekávání. Pro příklad, stálý zákazník má možnost v případě poruchy, zapůjčit si od nás podobné zařízení, než je problém vyřešen nebo než přijde zařízení nové. Snažíme se, aby podniky nemusely polevovat ve svém úsilí a koncoví zákazníci tak nebyli ochuzeni o maximální kvalitu produktů za kterou platí. V mnoha případech také nabízíme nadstandartní záruční a pozáruční servis za výhodné ceny, které se také významně liší od cen konkurence.

13048028 548595641990097 7566705614236780270 o